kleine subtitel

The E-mail Monetizers Club

Maandelijks Maximale Mailinglijst Moneyz

Oftewel; Veel meer inkomsten halen uit de e-maillijst die je al hebt liggen (zonder enige extra kosten)

Ik hoef je natuurlijk niet meer te vertellen wat een potentie er in je e-maillijst zit...

Dat het dé plek is waar de winst ligt, omdat al je advertentiekosten er al uit zijn..

en dat je waarschijnlijk 1 goede conversie actie per maand verwijdert bent van het volgende level in je business.  Met veel meer opschaal-mogelijkheden én een veel hoger inkomen..

want dat weet je allemaal al.

Sterker nog, je hebt al geïnvesteerd in The Back-end Profit System..

en hebt waarschijnlijk de kracht ervan zelf ervaren.

Maar tóch heh… tóch…

Voel je dat je er (by far) nog niet de volledige potentie uithaalt..

Alsof je alleen het topje van de ijsberg hebt meegepakt.

Hoe komt dat?

Dit is de reden dat je met TBEPS nog niet alles uit je lijst haalt...

Het is ‘Do it Yourself’ en dat maakt dat je wel erg aangewezen bent op, nouja…

YOURSELF.

waardoor:

  1. Het lastiger is om consistent te blijven. Want ondanks dat je je bewust bent van de potentie blijkt het toch net iets té makkelijk om hier (maanden lang) niets mee te doen. 

  2. Er geen conversie expert dichtbij is die je inspireert, bijstuurt en waardoor je echt mee gaat surfen op het momentum dat je zoekt

En voor ons is het daarom heel simpel… The Back-end Profit System (onze interne playbook) werkt als een tiet…

It’s proven.

Maar de vorm kan wat ons betreft beter.

Daarom introduceren we nu de ultieme upgrade..

Onze Gloednieuwe: E-mail Monetizers Club

Het concept ervan is heel simpel…

🔥 Iedere maand 1 concreet thema waarmee we samen direct je mailinglijst monetizen 🔥

Dit gaat een stuk verder dan alleen de inhoud van The Back-end Profit System..

Want er is nog zóveel meer te doen voor maximale mailinglijst moneyz! 🤫

én wat dus een stuk verder gaat dan ‘ga er maar zelf mee aan de slag, hier is alles’…

Dit is wat we van plan zijn:

Maandelijkse Email Monetizers Letters

Iedere maand onthullen we het nieuwe thema van de maand in een fysieke brief die je thuisgestuurd krijgt. En geven we daarin strategische inzichten, cases of andere inspiratie die je nergens anders krijgt.

Maandelijkse Monetizer Workshop

Dit is waar we in korte tijd conversie campagnes en acties samen opzetten.. Het maandelijkse live online moment kan variëren van workshops en masterclasses tot hotseats of andere deep-dives.

Conversie Kwartaal Sprint

Gemiddeld 1 keer per kwartaal vervangen we het live moment voor een grote sprint, om samen een complete campagne of back-end funnel te  creëren van A tot Z.

Maandelijkse Conversie Q&A

Schuif aan bij de maandelijkse Q&A met Valerie of EJ om je vragen te stellen over je conversie campagnes, funnel gerelateerde onderwerpen, converterende copy, onweerstaanbare offers en zelfs grote strategische vraagstukken voor het groeien van je business.

Kortom; het is de dikste upgrade voor jou als TBEPS’er die er is..

Waarmee je de hoeveelheid money uit je mailinglijst en klantreis (nogmaals) verveelvoudigt.

Ik weet dat veel ‘clubs’ in de businesscoaching en marketing bubbel al snel €5.000 tot €7.000 euro per jaar kosten..

maar geen zorgen, dat is hier niet het geval.

Want aangezien je The Back-end Profit System zelf al hebt..

en dit de allereerste ‘founding member launch’ is..

wil ik je een bizar aanbod doen.

belangrijk: dit is echt alleen voor ‘TBEPS’ers’.. my peeps 🙂

Je kan nu ‘upgraden’ naar De Email Monetizers Club..

Inclusief:

Voor slechts €297 per kwartaal!

I know… I know…

slaat nergens op natuurlijk.

want deze investering x10 terugverdienen zal voor velen zelfs al heel goed haalbaar blijken met slechts 1 van de sprints of 1 van de maand thema’s…

en voor alleen de kwartaal sprint zouden we eigenlijk al meer moeten vragen dan dit..

maar hey, we weten nu eenmaal hoe we een aanbod onweerstaanbaar maken 😉

So… are you in? 

Klik op de knop hieronder om te upgraden

Ga je deze kans pakken?

Nog door niemand gestelde vragen:

(maar toch handig om te weten 😉)

Dat is net als bij The Back-end Profit System erg verschillend. De uitgebreidere kwartaalsprints kosten het meeste tijd omdat we dan van A tot Z een complete campagne opzetten in een paar dagen/live momenten. In andere maanden proberen we die zo goed mogelijk af te wisselen door ook simpelere acties/campagnes te delen die slechts enkele uren kosten.
Één ding dat zeker is, is dat je door de concrete acties, templates, cases/voorbeelden etc. die we geven in ieder geval maximale output en resultaat zal zien voor de tijd die je erin steekt. Als je het omrekent zullen dit waarschijnlijk je best betaalde marketinguren zijn die je ooit gespendeerd hebt 😉

Het is natuurlijk niet zekerheid te zeggen hoeveel omzet je nu laat liggen in je lijst..

Dat ligt aan heel veel factoren. Dus ik kan hier nu met een hele bak aan context en disclaimers komen maar dat ga ik niet doen 😉

Maar… de hoeveelheid omzet die je nu laat liggen is waarschijnlijk vele malen (mogelijk meer dan 10x) meer dan dat je nu denkt.

Dit is een kleine reminder van wat anderen met een kleine lijst uit hun lijst toverde:

🔥 Mirjam haalde €8.697 uit haar e-maillijst van slechts 220 contacten

🔥 Priscilla haalde €4.000 extra omzet binnen met slechts 1 korte conversie campagne

🔥 Debbie haalde met 2 mails €4.000 omzet uit een lijst van slechts 132 contacten 

🔥 Helen haalde €7.000 extra omzet binnen met 2 conversie campagnes in 2 weken

🔥 Rianne haalde €7.000 uit een oude lijst van 250 contacten die ze al een jaar niet had gemaild

🔥 Mandy haalde met 2 mails naar 250 contacten €8.888 omzet

🔥 Marleen haalde met 3 mails €20.000 omzet uit haar lijst van 2269 met een nieuw pilot offer

(the list goes on)

en dit is slechts met 1 conversie campagne..

In de Email Monetizers Club doen we iedere maand 1 actie of conversie campagne.. 

Je verlengd steeds voor een kwartaal per keer en zolang je ononderbroken lid blijft heb je deze unieke founding member prijs vastgelegd en worden eventuele prijsstijgingen niet voor jou doorgevoerd.

(toen we nog de conversie club hadden betaalde sommige founding members nog steeds een paar tientjes per maand, terwijl nieuwe leden 3.000 per jaar betaalde. we love founding members haha)